Reclamegeschenken voor congressen en merchandising
- BADGY Transparante badgeTransparante kunststof badgehouder voor aan je lanyard, afmeting 10x8 cm.Prijs van € 0,07 /eenheid
- Doorzichtige plastic accreditatiehouder 7,5 x 12,5 cmTransparant naamplaatje van 7,5 cm x 12,5 cm.Prijs van € 0,07 /eenheid
-
- SIMPLE LANY Lanyard 20 mmLanyard met metalen haak. Breed 20 mm. Sublimatie bedrukking alleen geschikt op het witte item.Prijs van € 0,21 /eenheid
-
- LADES Badgehouder aan koordjeBadgehouder in transparante kleuren met metalen clip.Prijs van € 0,26 /eenheid
- ENROLLO Reflecterende armband 32x3cmPVC neon reflecterende armband, inklapbaar om de arm met wit PVC op de rug. Alleen voor promotioneel gebruik. 32x3cm.Prijs van € 0,26 /eenheid
- PANY Lanyard, haak en clip. 20 mmLanyard met metalen karabijnhaak en veiligheidssluiting. Breed: 20 mm. Sublimatie bedrukking alleen geschikt op het witte item.Prijs van € 0,26 /eenheid
- TYVEK 1 Vel met 10 event armbandjesÉén vel met 10 evenementen polsbandjes. DuPont ™ Tyvek® 19mm inclusief unieke nummering.Prijs van € 0,30 /eenheid
- LANY Lanyard, metalen haak. 20 mmLanyard van polyester met metalen mini karabijnhaak en veiligheidssluiting. Het onderste gedeelte kan losgeklikt worden d.m.v. een kunststof clip. Breed: 20 mm. Sublimatie bedrukking alleen geschikt op het witte item.Prijs van € 0,36 /eenheid
- WIDE LANY LanyardLanyard met metalen karabijnhaak en veiligheidssluiting. Het onderste gedeelte kan losgeklikt worden d.m.v. een kunststof clip. Breedte 25 mm. Sublimatie bedrukking alleen geschikt op het witte item.Prijs van € 0,47 /eenheid
- LANY RPET RPET LanyardRPET lanyard met metalen karabijnhaak en safetybreak. 2 cm breed. Sublimatie bedrukking alleen geschikt op het witte item.Prijs van € 0,48 /eenheid
- COTTONEL + Katoenen boodschappentasKatoenen boodschappentas met lange hengsels. 140 g/m². Geproduceerd onder gecertificeerde standaarden met betrekking tot gebruik van schadelijke stoffen in textiel.Prijs van € 0,58 /eenheid
- COTTONEL ++ Boodschappentas 180 g/m²Katoenen boodschappentas met lange hengsels. Gewicht 180 g/m². Geproduceerd onder gecertificeerde standaarden met betrekking tot gebruik van schadelijke stoffen in textiel.Prijs van € 0,72 /eenheid
- COTTONEL COLOUR ++ Boodschappentas 180 g/m²Katoenen boodschappentas met lange hengsels. Gewicht 180 g/m². Geproduceerd onder gecertificeerde standaarden met betrekking tot gebruik van schadelijke stoffen in textiel.Prijs van € 0,91 /eenheid
- LANSEE Zaadpapier lanyard met haakLanyard van zaadpapier met kunststof clip die losgeklikt kan worden. Wilde bloemzaden en gerecycled papier. Breedte 20 mm. Inclusief metalen haak. Gemaakt in de EU.Prijs van € 1,65 /eenheid
- BANDSEE Zaadpapier polsbandjeEen vel van 10 polsbandjes voor evenementen. Wilde bloemzaden en gerecycled papier. Breedte 19mm. Gemaakt in de EU.Prijs van € 2,95 /eenheid
-
-
- OSOLE COLOUR Fairtrade boodschappentas 140gr/m²Boodschappentas van gekleurd Fairtrade katoen met lange hengsels. 140gr/m².
Vaak gestelde vragen Merchandising voor evenementen en congressen
Wat zijn de voordelen en waarom deelnemen aan handelsbeurzen?
Beurzen zijn grote bijeenkomsten waar fabrikanten en verkopers in contact kunnen komen met consumenten. Beurzen zijn een zeer oude traditie. Ze dateren uit de Middeleeuwen, waar tijdens elke feestdag of religieuze traditie kooplieden samenkwamen op grote beurzen op zoek naar zakelijke kansen. In die tijd zaten ook burgers te wachten op beurzen, nieuwsgierig naar het voordeel van het kopen van dingen tijdens deze tentoonstellingen. De beroemde uienbeurs of de internationale beurs in Messina, die vandaag nog steeds aanwezig is, zijn slechts enkele voorbeelden. De beurs heeft het concept van een klassieke beurs geëvolueerd en heeft beurzen met één thema geïntroduceerd, zoals de chocoladebeurs, tentoonstellingsbeurzen, sectorbeurzen, zoals de ambachtsbeurs, de fotografiebeurs, de internationale boekenbeurs. Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Beurzen zijn uiterst belangrijk voor alle bedrijven, zelfs vandaag de dag. Ondanks technologie en internet, is het noodzakelijk om in contact te staan met uw doelgroep en uw concurrenten om de markttrend, de sectorupdates en de te implementeren strategieën beter te begrijpen. Het is essentieel om de reden te bestuderen die uw bedrijf ertoe brengt deel te nemen en zich te concentreren op een specifieke beurs en niet op een andere. Dit om te voorkomen dat u geld en tijd verspilt.
Wat zijn de interessantste giveaways voor beurzen en hoe selecteer je ze?
Allereerst moet u weten welk promotieartikel u op elke specifieke beurs zou weggeven. Relatiegeschenken vertegenwoordigen uw bedrijf - het materiaal, de kleur, de vorm en zelfs de verpakking vertegenwoordigen uw bedrijfswaarden. Daarom wordt het essentieel voor uw marketing. Voor elke beurs moet u een gestructureerd marketingplan opstellen om te beslissen: - wat u wilt communiceren, welke boodschap u wilt achterlaten en welk artikel uniek kan zijn voor de specifieke gelegenheid en uiteraard het budget dat u wilt besteden. Een andere zeer belangrijke stap is het aanpassen van uw hele stand. Elke medewerker van uw stand dient te beschikken over gepersonaliseerde kleding en uitrustingsstukken met uw logo. Deze details communiceren professionaliteit over uw bedrijf, dus aandacht besteden aan hen zal het verschil maken in termen van ROI. Over het algemeen zijn de interessantste beursgeschenken: - Hi-Tec-artikelen: aangepaste USB; Aangepaste adapters; Aangepaste opladers; Aangepaste hoofdtelefoons; Mobiele accessoires; en accessoires voor tablets. - Kantoor- en zakelijke benodigdheden: Gepersonaliseerde pennen; Noteer blokken en blokken; Sets met gepersonaliseerde pennen en gepersonaliseerde mappen.- Kleding: Gepersonaliseerde boodschappentassen; Gepersonaliseerde handschoenen en sjaals; Aangepaste overhemden. - Modeartikelen: Gepersonaliseerde bidons; Gepersonaliseerde speelgoed en puzzels; Gepersonaliseerde sleutelhangers en gepersonaliseerde woondecoraties.
Waarom promotionele artikelen aan uw klanten geven tijdens beurzen?
Het bijwonen van een beurs is niet genoeg om herinnerd te worden door uw potentiële klanten. Deelnemers lopen langs vele stands, zien en aanraken veel items en producten. Ze kunnen zich dus niet alle aanwezigen herinneren. Reden waarom je ze emotioneel moet aanraken om herinnerd te worden. Relatiegeschenken zijn essentieel om uw bedrijf onder de aandacht te brengen en succes te garanderen op beurzen. In 2019 publiceerde PPAI, de internationale vereniging voor promotionele producten, een onderzoek waaruit blijkt dat 90% van de mensen die een cadeau krijgen tijdens een beurs zich het merk herinnert dat ze het hebben gekregen. Daarnaast is 80% van deze mensen bereid een aankoop te doen bij hetzelfde bedrijf. De reden voor dit gedrag is bijna duidelijk. Het maakt deel uit van de dankbaarheidsmarketingtak. Elke keer dat we een geschenk ontvangen, voelen we ons gewaardeerd, dus wanneer de behoefte aan een gelijkwaardige aankoop zich voordoet, stelt onze mentale beschikbaarheid, in dat product of in die dienst, ons voor om het te kiezen. Daarom is het essentieel om ad hoc promotieartikelen voor beurzen te bestuderen.
Hoe bestel je merchandising voor beurzen bij Garrampa?
Gepersonaliseerde artikelen kopen was nog nooit zo eenvoudig: - Kies het artikel van uw voorkeur door de kleur, het aantal en de druktechniek aan te geven en stuur ons de bestelling. En nu is het aan ons! Onze medewerkers gaan over tot het maken van een virtueel voorbeeld om u de simulatie te laten zien van de artikelen die met uw logo zijn gemaakt. Na uw goedkeuring gaan we over tot de productie. U ontvangt uw gepersonaliseerde artikelen naar schatting gemiddeld 8-10 dagen. Wat als ik op zoek ben naar een innovatief artikel dat ik niet op internet kan vinden? Geen probleem. Neem contact met ons op via telefoon, chat, whatsapp of contactformulier en wij zorgen ervoor. We zijn erg snel in het bedienen van onze klanten.